Thursday, June 30, 2011

hepi time



Sebenarnya dah la dah nak buat perjumpaan ni .. dr dulu lagi.. tp x pernah pun menjadi .. al maklum la semua busy .. kadang2 cuti x sama .. semalam baru sempat berjumpa .. ni pun nurleen yang tolong handle .. nak harap aku mmg x dpt la .. org lain cuti aku berposting kat HOSHAS selama sebulan + 2 minggu kat klinik kesihatan .. harap kat nurleen je la sbb dia lama dah strt cuti .. mula –mula ingt nak jumpa hari rabu tp di sebabkan ada pblm buat la hari isnin .. nsb baik la aku dpt kete dr mak aku kalau x mmg x dpt jgk join .. aku ingt nak tumpang engku musfirah aka mussy .. dia ni bdk uia jgk tp ambik kos dentistry .. nak jumpa kat uia pun x semudah yg di sangka .. kalau jumpa pun kat café je .. dlm sebulan blh kira la berapa kali kitaorg jumpa .. last2 aku decide bw kete n ambik mussy kat umh dia .. nsb baik la otak aku ni msh ingt umh dia kat mana .. kitaorg cadang berkumpul kat kb mall .. kb mall lagi .. mmg x der tempat lain la nak jumpa .. tp sebosan2 aku kat kb ni msh byk shpping complex kat sini berbanding dgn kuantan yang hnya ada berapa jer .. tu pun aku selalu g ecm jer .. mega aku jarang pergi coz tmpat dia x menarik perhatian aku .. hahaha ..

Kul 10.30 aku dah sampai kb mall .. janji kul 11 .. sajer dating awal sbb aku mls nak tempuh jem .. kb ni jem jgk .. tambah2 akhir bulan … gaji masuk .. lagi la ramai .. bdk u pun tgh cuti sekarang .. ramai la jgk yang dtg utk dating , berjumpa kwn lama .. tggu punya tunggu last2 aku dgn mussy ambik keputusan g round2 dulu .. masuk popular , muda osman .. sampai x tau nak g mana dah .. ikut jer kaki p mana pun .. dlm pukul 11 , nmpak ashyikin aka kay dtg .. wah lain benar dia sekarang .. dah matured sikit .. tp peragai still ttp sama … lepas tu , nurleen dgn wawa dtg .. kecoh la kejap .. biasa la dah lebih 4 tahun x jumpa .. mcm 2 la citer yang keluar .. aku pun msg halwani aka wani .. dia tgh praktikal sekarang tp still nak join kitaorg jgk .. aku dah bgtau lps ni kitaorg nak jumpa balik time raya sbb ainaa n izyani kitaorg x jumpa lagi ..



Lepas wani dtg , dia terus ajak kitaorg mkn kat noodle station level 3 dekat dgn tempat bowling .. aku first time makan kat sini .. aku order mango apa entah .. punya lah besar bekas dia .. minum 5 org br hbs .. kenyang dgn air jer .. nsb baik la x tempah mknan kat sana .. kalau x confrm la xhbs aku mkn .. nsb la saper dpt aku .. kene hbs kn mknan aku la jwbnya lps ni .. masa mkn ni keluar la semua citer .. dr a smpai z.. x hbs – habis bdk2 ni ddk tnya aku saper si dia itu .. xper kwn2 6ti sy kenalkan kat kwn2 semua ae.. bdk2 nursing pun bkn semua yg knl .. ada sesetengah jer .. tu pun sbb terserempak kat ecm .. ki2..



Dalam kul 1.30 br la kitaorg keluar dr tempat mkn .. 2 pun sbb wani nak kene masuk office kul 2.. tp selamba jer dia .. smpat lg singgah menyinggah kat kedai baju .. lps masuk kedai msuk kedai lain pulak .. bkn nak beli pun tp nak cuci mata .. nak beli x mampu lg sbb xder duit .. tggu la kerja dulu .. sekarang msh d bwh tanggungan mak ayh lagi .. dekat kul 2 lbh kitaorg pun undur diri nak balik .. harap2 lps ni dpt jumpa korng lagi ..



*akibat lari dr kerja , kereta wani kene kunci tayar .. kesian kat dia *

No comments:

Post a Comment