Sunday, September 18, 2011

weekend yang membosankan

agak membosankan weekend ni sbb x tau nak buat apa .. majoriti ramai kwn2 pulang ke kg masing2 walaupun br seminggu berada di bumi kuantan .. maklum la cuti weekend ni 3 hari termasuk hr 1 malaysia yg jtuh pada hari jumaat .. ramai la yg berpusu2 mendapatkan tiket pulang .. ada yg terpaksa pulang hr sabtu gara2 tiket habis ...

Jumaat , sabtu hanya terperap di dlm bilik .. x tau nak buat apa .. assigment dah berlambak .. tp mood nak buat tu x der pun lagi .. just cari info n save jer .. detailnya x baca pun lagi .. semalam majlis menyambut menantu class mate a.k.a solehah tp aku x sempat nak p .. bkn x sempat tp x tau nak p dgn saper .. Tambah2 x tau umh suami dia kat mana .. just tau area beserah .. kang kalau p sesat x pasal2 pulak ..

So hari ni aku plan nak teman exroomate aka kwn sekolah rndah aku , syikin keluar p beli barang . dapat jugak aku hilangkan kebosanan kat bilik ni.. rmte2 aku semua x der hari ni .. izat p segamat beraya dgn mak angkat dia .. baru jer bertolak dgn bus uia .. muni dgn naim balik umh kakak masing2 .. so tinggal la aku keseorngan di bilik .. tp x per jap lg nak keluar dah .. =)

No comments:

Post a Comment