Friday, January 20, 2012

✿ tahniah buat awk ✿



Alhamdulillah ... terima kasih YA ALLAH sebab dah makbulkan doa kawan saya ... tahniah buat awk sbb akhirnya berjaya sampai ke tahap ini .. setelah melalui cabaran dan dugaan akhirnya awk berjaya jgk .. gembira hati ini bila dapat tau .. rasa nak peluk2 jer awk .. nsb baik la awk jauh sekarang .. kalau awk dekat sah2 saya peluk cium awk sbb hepi sgt2 .. buat awk .. jaga diri baik2 ae .. teringat kata2 awk , kalau dah tiba masanya , Allah akan mempermudahkan urusan kita .. dulu awk ikhtiar tp selalu ada halangan .. sekarang masa awk dah tiba .. tinggal masa sy jer belum .. awk , doakan utk saya jugak ae....




awk kali ini bkn sy tuju utk awk yang selalu dlm blog sy ...tp awk kali ini adalah sahabat yang selalu susah senang bersama , menjaga hati dan perasaan sahabatnya dan sanggup menunaikan permintaan sahabatnya ..

p/s : buat awk yang selalu dlm blog saya .. sy pun tunggu berita gembira dr awk jugak ni sbb awk salah seorg sahbat yang banyak tolong saya .. buat awk .. rasanya pertanyaan awk kepada sy siapakah awk yang sy maksudkan dah terjwb .. awk adalah awk =)

No comments:

Post a Comment