Saturday, February 08, 2014

✿ 10082013 ✿

Alhamdulillah pada tarikh ini saya selamat di ijab qabul dengan pasangan pilihan hati mohammad anas .. Subhanallah .. Awak tercipta untuk saya untuk meraikan cinta dengan ikatan yang sah ..

walaupun busy dengan reseach dan posting majlis kami berjalan dengan lancar dengan izin ALLAH .. saya balik rumah pun 2 minggu sebelum majlis ..  terima kasih yang tak ternilai buat keluarga yang banyak membantu saya menguruskan perkahwinan saya ni .. banyak wang yang mengalir dr umi abah yang menjadi penaja perkahwinan ni .. semoga ALLAH memberkati kalian.. maklum la anak mereka ni tidak berkerja lagi time tu ( time ini pun masih tak berkerja ). Gubahan hantaran pun dibuat oleh mak sedara yang kreatif .. 

Walaupun peristiwa ini dah hampir 6bulan berlalu ingatan saya masih segar saat kita untuk diijab qabul pada pagi 10082013 di masjid taman uda murni .. macam2 peristiwa yang berlaku sebelum kita kahwin ... mungkin silap saya time tu sampai buat awk mengalir air mata sebelum kita berkahwin .. sanggup jumpa ayah saya sehari sebelum kita kahwin untuk setttlekan masalah kita .. ikhlas saya katakan saya kagum dengan tahap kesabaran yang ad di dalam diri awk wahai en suami .. dan ikhlas saya katakan yang saya tak berdebar langsung time awk akad nikah .. siap boleh balas-balas msg dengan kawan lagi time tu .. 


Anyway, saya nak berkongsi sedikit gambar kahwin saya



bersama keluarga yang banyak membantu 




thank mc na dan ah yang sudi hadir pada majlis kami .. kedua2 mereka pun dah selamat bergelar PUAN 




kawan-kawan sekolah men 


No comments:

Post a Comment