Saturday, April 09, 2011

habis ...

syukur .. akhirnya tamat gak final exam semlm ... xp x tamat sepenuhnya lagi la coz OSPE sedang menunggu kitaorg hari selasa ni.. semalam last paper RKUD (falsafah sc).. soalan agk ssh .. best gak dpt mengoreng semlm .. tulis jer apa yang terlintas kat kepala bkn tulis apa yg d mintak .. harap2 lulus jer .. sebelum exam , kitaorg dah resah gelisah nak hbskan exam cpt2 .. penat dah rasa stdy ni .. kul 4.30 tamat la perjuangan kami dlm menjawab soalan .. kuar2 ada yang ckp merdeka, tnya pasal soalan .. mcm2 kerenah bdk2 ni yg hepi sbb dah hbs..

k.nemo ajak aku p psr mlm .. lupa plak aku yang hari jumaat ada psr mlm kat masjid IM .. so aku, ang, ten n k.ja pun p la p.mlm dgn kete izat dalam kul 6.30 dah time tu .. ramai kot org kat psr mlm .. sebelum ni xder la ramai sgt .. yg memesan pun byk gak .. so aku , n k.naimah pun beli la pesanan org terlebih dahulu tkut x ingt ... dalam fikiran x tau nak mkn apa coz dah puas rasa mkn + EXCITED nak balik umh 12hb .. lulus atau tdk OSPE ttp balik gak .. xkan nak ddk kat mahallah .. bosan yang teramat ddk kat uia ni .. xder benda yg menarik pun ... last2 aku beli jer roti john dgn air soya .. walaupun byk jenis mkanan kat sana satu pun x buka selera mkn aku .. nak kata aku memilih x jgk coz aku mkn je apa2 kalau time lapar.. xp kalau time aku x lapar jgn la paksa aku mkn coz aku mmg xkn mkn punya ..

......................................................mlm .....................................................................................................

di kala aku x tau nak buat apa , fizah ,rmte aku ajak aku tgk citer jepun .. citer hantu la katanya .. so aku yang pun terima la perlawaan dia nak tgk sekali .. aku kalau tgk citer x ngantuk mmg x sah laa.. bkn fokus sgt pun kat citer .. angkut selimut p bilik dia .. lama gak la citer 2.. xp aku x fhm pun citer 2 maklum la x fokus sgt pun .. aku bkn minat pun citer2 jepun ni .. x layan sgt la .. lepas jer hbs citer tu , aku p ganggu rmte aku seorg lagi ah tgk citer .. time tu dia tgh tgk citer takdir .. aku dah tgk citer 2 sebelum ni .. ok laa.. xder la bosan sgt .. tgk la dgn ah smpai hbs .. nak kemas bilik mmg xdapat la coz x der mood pun nak kemas .. tggu esk pagi la coz hari ahd dah nak kene hntr barang kat umh abg yan ... sem ni kene ksongkan bilik .. mmg agak menyusahkan .. nasib baik la kitaorg ada posting so lps posting baru kene kosongkan bilik .. ada hikmah jgk la berposting ni =)

No comments:

Post a Comment