Monday, April 04, 2011

minggu final exam



sekarang ni majoriti bdk2 uia sedang berhempas pulas utk final exam .. kitaorg punya final awal dr u lain kot sbb tnya kwan aku , diaorg bln 5 baru strt . sekarang ni diaorg bz dgn assigment, presentation .. alhmdllah kitaorg dah lalui saat2 itu .. penat gak nak siapkan assgment ni kalau buat last2 minute .. * jgn buat kerje last2 min , 6ti kelam kabut* .. hari ini dah 3 paper berlalu .. alhmdllah .. sekarang ni tawakkal jer lps berusaha * busaha ke ?? * apa pun tinggal 2 paper lagi ..

6/4- community
8/4- RKUD
12/4 - OSPE

aku harap2 sgt lulus ospe coz nak balik cepat .. bosan dah aku kat sini .. sem lps aku fail OSPE .. bkn aku jer xp 33 org lagi .. nak buat mcm mana bila fail satu station automatik fail la jwbnya walaupun kita dapat markah lulus .. hari tu aku fail kat station 3 kot .. kene buat dressing .. punya la gelabah so terlanggar la aseptic teknik .. bila dah langgar hbs la yang bahagian bawah tu .. xper la .. yang penting lepas ni x buat dah lagi .. best gak remedial ramai2 .. x der la tension sgt walaupun sedih .. utk ospe kali ni kene buat yang terbaik la kalau nak balik awl ..

GOOD LUCK kawan2 .. jgn ada yang remedial pulak lps ni .. =)

No comments:

Post a Comment