Tuesday, May 24, 2011

K1

Kali ni aku berposting dgn org yg nama dia huruf S n T .. sepatutunya wadmate aku mcm biasa la .. dolah, akmal, awang n naqie ..org2 yg nama huruf A .. tetapi memandangkan wad ni wad perempuan .. ala wad sakit puan atau lebih dikenali sebagai wad gynae , so sister meriati tukar diaorng ke wad K12 , medical male .. ha2.. nak tak nak terpaksa la diaorg berposting kat sana.. kalau diaorg ddk gynae pun bkn blh bt kejer pun .. pt kdng2 refuse utk benarkan bdk laki msk tgk .. kalau aku jd pt pun aku xnk DR n student laki yg tgk .. cukup la student perempuan .. nak belajar tggu la kalau dah kahwin 6ti .. pada mulanya diaorg xnk terima pun .. biasa lah laki2 .. excited la bila nak beljar bab2 mcm ni .. betul x apa aku ckp ni ??? walaubagaimana pun diaorg kene terima apa yg sister meriati bt ..

Ni kali kedua aku berposting di sini.. dlu tukar dgn awah sbb awah pregnant .. kali nama aku mmg kene posting di wad ni .. masuk2 wad tgk2 juz ada 2 org pt .. x mcm time aku berposting dgn k.naimah penuh wad .. pass report pun x dpt coz 6.50 dah pass .. bkn slh kami dtg lwt .. mmg dah awl la 2.. tgk2 pulak dua2 discharge .. aish .. mmg x der kerja la jwbnya .. g mari.. g mari .. xtau nak bt apa .. nak baca bht pt pun x dpt coz semua data pt dlm computer .. nak buka bkn blh main buka jer coz kene ad ID n password .. mmg x der keje la.. ddk berbual dgn patient je la.. ada baik n buruknya guna “HIS” ni …mgkin senang kerja DR coz dah x pyh nak sshkn tgn utk menulis juz taip jer .. maklum la sekarang dunia IT .. semua org pandai guna computer .. bagi yg x pndai cnfrm la kene belajar .. kalau x mcm mana nak bt kerja .. Tp bg student ssh la .. semua bergantung pada arahan staff nurse atau DR .. kita mmg x dpt nk recheck balik .. apa pun kene berhati-hati la ..=)

No comments:

Post a Comment