Monday, August 01, 2011

bibik =)


tugas aku ke KL cukup mudah .. tolong2 apa yang patut .. tp yang mainnya hantar cousin aku ni ke sekolah .. bapa sadara aku aka ayh joe x sempat nak hntar diaorng ni .. tp kadang2 dia hntr jgk ank2 dia ni .. ambik dr sekolah aku yang ambik .. tugas aku bermula jam 8pg .. sediakan atikah punya breakfast .. breakfast ni penting kawan2 .. pembekal tenaga kita utk belajar .. breakfast dia paling senang .. mkn koko crunch dgn susu segar .. tuang jer dlm mangkuk .. ayh joe dah beli stok susu segar ni kat umh sebelum dia p kursus kat labuan selama seminggu .. lama 2 tinggal ank isteri kat umah .. dah la isteri br bersalin .. kalau aku la , cnfrm sedih punya .. suami aku 6ti mcm mana la kalau aku kene p kursus jauh2 gak ;p ... dalam pukul 8.30 aku hntr bdk comel ni kat tadika dia , genius aulad .. dekat jer dgn rmh ayh joe ni .. tp aku still bw kereta umi dia .. nsb baik kete auto .. n aku x pernah parking kete besar2 ni .. kete myvi .. biasa bw viva n kelisa jer .. nak bw xder mslah sbb aku dah byk kali bw kereta ayh aku , citra tp x pernah msk parking sbb aku x pndai .. ni nak xnak mmg aku kene parking kete ni sbb aku kene trun hntr dia naik ke ats .. lepas hntr atikah , aku terus pulang ke rmh .. breakfast bersama atok nenek aku .. biasa kitaorng mkn nasi la ... org kelantan pg2 cr nasi .. mcm kat umh aku la .. tp aku jenis yang x kisah sbb dah biasa ddk asrama mana nak cr nasi pg2 .. x sempat la .. tp aku mmg akn breakfast dulu sebelum msk kls .. x kish la , nestum ke , oat ke , roti , atau biskuit janji perut aku terisi .. lepas tu aku tolong la apa yang patut sambil2 nak tggu cousin aku balik kul 11.30 pulak .. hari2 itulah rutin hidupku di KL .. x keluar pun jalan2 ... x sempat .. walaupun si dia ada msg ajak keluar tp maaf la awk mmg x sempat .. kita jumpa lain kali .. raya ni masih ada =)




Tugas rutin aku yang kedua adalah hntar arfah ke sekolah .. arfah sekolah petang .. sekolah dia pun dekat jer dgn rmh .. jalan kaki 5 min dah sampai ... dalam kul 11.50 aku sampai umh lepas ambik atikah ... time2 aku sampai umi D dah strt suap nasi kat ank dia ni .. sayang betul umi kat arfah ae .. makan pun bersuap ... aku hntr dia dlm kul 12.45 n ambik dlm kul 6.15 dah sampai kat sekolah dia walaupun dia hbs skolah dlm kul 6.25 ptg .. so time2 ptg aku biasa rehatkan diri jer la . x buat keje sgt pun .. juz layan cousin aku ni main2 ...


No comments:

Post a Comment