Sunday, August 14, 2011

sambungan

sem 2 tahun 2 ni banyak aktiviti berjalan-jalan2 .. antaranya :-

1. baktisiswa yang mmg diwajibkan utk bdk nursing uia ni .. kalau x join x leh grad.. kali ni kitaorg berkerjasama dgn bdk KAED dr gombak .. best jugak dpt kenal dgn diaorg .. banyak masalah utk menjayakan program ni .. dgn kene cr tempat program lagi .. tp aku tabik la kat kwn2 aku yg bersungguh-sungguh dlm menjayakan program ni .. ni aku lampirkan gambar2 program ni ..




ni saat nak g dewan .. kene jalan kaki ..


ke dewan ..


ni antara bdk2 laki yg bakal menjadi staff nurse .. mcm x percaya sgt aku .. 3 dr mereka adalah wardmate aku dr mula2 posting hingga la sekarang .. nsb la bila nama diapit oleh bdk laki.. tp ok la sbb blh jd bodyguard kitaorg ;p


ana n fadilah .. dua2 org terengganu


barang2 baktisiswa..



No comments:

Post a Comment